Csókfülke 3 - kritika

 Nem tudom ti hogy vagytok vele,de én nagyon vártam Augusztus 11.ét hiszen ezen napon jelent meg világ szerte a Kissing Booth 3 vagyis a Csókfülke 3 és egyben utolsó része a film trilógiának, illetve a könyv is.



Emlékszem barátnőm mesélt a csókfülkének  könyv változatáról,és akkor már a film 1.része is kint volt netflix-en igaz csak angolul szinkron nélkül. De ez nem volt akadály megrendeltem a könyv 1 részét aminek címe : Csókot vegyenek címmel jelent meg filmes borító nélkül . És teljesen magába szipantott a könyv,imádtam a törtenetet,a szereplőket,a helyszíneket. 


Ezután alig vártam hogy a filmet is láthassam,és hogy milyen is lett . Szerintem nem mondok sokat,ha a válasz az lesz hogy a filmet is imádtam mind a színészeket,mind a helyszíneket és legfőképpen imádtam Noah és Elle történetét és ahogy ők ketten egymásba szerettek . Innentől kezdve nem volt megállás elkezdtem követni néhány színész/színésznő munkásságát és számoltam vissza a film 2.részéig aminek megtaláljátok itt a blogon a kritikáját,
de most akkor lássuk is milyen lett a csókfülke 3 .



A film eleje onnan veszi fel a fonalat ahol a 2.rész zárult Elle,Noah,Lee és Rachel az érettségi után úgy döntenek,hogy kivesznek egy hetet és közös programot szerveznek . 
Ezt követi montázsok hosszú sora, amiben láthatjuk hogy milyen közös programokban,pillanatokban vesznek részt.

Elle- t jövője is kísérti,hisz most már döntenie kell hogy  a Berkeley Egyetemet,vagy a Harward-ot választja-e .
Emelett munkát vállal egy étteremben,segítve ezzel a tanulmányait is . Noah- pedig a közös életüket tervezgeti Ellel annyira hogy megkérdezi Elle-t hogy mit szólna ahhoz,ha ők ketten együtt laknának egy közös lakásban . Ezt a jelenetet 3x-szor néztem vissza mert imádtam, + mert ahogy Noa megkéri és ahogy rá nézz Elle-re az nagyon édes nézés a cuki faktor garantált .



Itt meg kell dícsérnem Joey King-et ( Elle-) és Jacob Ellordi-t (Noah) akik profi színészekhez méltóan hozzák a szerelmeseket, ahhoz képest hogy már nincsenek együtt . Ők az 1.rész után a kamerákon kívül is egymásba szerettek, és 1 évig jártak majd ezután szakítottak . És azért biztosan nem lehetett nekik könnyű a 2.és a 3.rész forgatása (amit ugye egyben forgattak le ),de ennek nyoma se látszik a film azon jeleneteiben amikben közösen szerepelnek tényleg profik és hiteles az alakításuk.


                                                RACHEL MURRAYGETTY IMAGES

    Joey King és Jacob Ellordi hivatalosan együtt a Csókfülke premierjén-2017-ban-

De a többi színészre sincs panasz mind jól hozzák és alakítják. szerepeiket . És hogy ne csak azt higgyük hogy csak a cukor mázás rózsaszín felhős lesz az egész film,kiderül hogy Noah és Lee szülei elszeretnék adni a tengerparti házat,mivel már gyerekeik felnőttek és ugye mindenki egyetemre megy , ráadásul a ház fentartása is költséges lenne.Ehhez még társul a 2.részben alakult ' szerelmi háromszög' mert mint kiderül Marco még nem tett-le Elle-röl és ezt természetesen Noah észreveszi akinek ezt nem hagyja szó nélkül . 
Ezt követően Elle és Noah közt veszekedés alakul ki mire a fiú elmegy,Elle persze rájön hol lehet és ekkor jön-el minden rajongó rémálma no spoiler srácok . 
A film végére Elle végül megtalálja azt a sulit ahol ténylegesen lenni szeretne annyit mondhatok hogy megfogtok lepödni,kivéve azok akik olvasták a könyvet . És ezután kapunk egy 6 évvel később-i időugrást ami számomra érdekes volt mert valahol érdekes is volt,de cuki pillanatú is. Majd ezután jött a film vége jelenete, amin bevallom én meglepödtem,mert nem ilyen befejézre számítottam . Persze ez nem jelenti azt,hogy rossz lenne,csak aki làtott már tini-románcos filmeket az már úgy mond elvàr bizonyos dolgokat,és talán lesznek olyanok is akiknek a film lezárása nem fog tetszeni . 

Végszó : Azt kell hogy mondjam hogy egész jó lett a csókfülke 3.része. Persze voltak hibái,de összeségében szerintem sikerült szépen,és érzelmesen  lezárni,és ha jól figyeltek a jelekre akkor a film végét is megértitek majd . Én imádtam a filmet,persze voltak amik bosszantottak,de azt kell mondjam örülök hogy anno belekezdtem és később még biztosan nosztalgikus rajongàsból is újra nézem majd. 












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A srác nem jár egyedül - kritika

Csók fülke 3 - magyar felirattal

Séta a Múltba - A walk to remember kritika